joi, 5 februarie 2009

Mircea insusi mina-n lupta...

M-am gindit(un prieten filozof ar avea ceva de spus aici:m-am gindit pe mine....o sa postez povestea altadata) sa  fac o categorie noua doar pentru Mircea Badea.Dar inca nu stiu cum si cumnatica nu cred ca e treaza!

Deci scriu aici (pina se trezeste).In gura presei  a ajuns sa fie singura emisiune de televiziune pe care o urmaresc.Si nu pentru ca il accept neconditionat pe moderator ci mai degraba pentru nivelul inalt de.....tiganie de la posturile generaliste(cred ca asa se numesc astea gen PRO TV,Antena 1...) 

Asa ca nu-mi inchei ziua fara o portie de Badea.Cind comenteaza scena politica de cele mai multe ori atipesc dar astept rabdator bucatica adorabila pentru care il iubim cu totii.In seara trecuta a venit tirziu abia la final dar a meritat:"O sa iesim din criza ...si-o sa intram in cacat"!!!

Nu-i asa ca a meritat?

Un comentariu:

Ami spunea...

:):) Aseara ma gandeam si eu! Subscriu la tot ce ai spus. Dar mie cel mai tare si mai tare imi place ca se stramba si imita diverse,,personalitati''