miercuri, 11 februarie 2009

Lui Ami.......Mami

No hai ca vad ca esti curioasa cum gindesc..............

Nu-i de-ajuns 2 ani.In prima parte a vietii ,cred,pruncul trebuie in mare tinut uscat ,hranit si odihnit.De-abia dupa(2 ani) incepe distractia: creste si de dezvoltarea copilului esti direct raspunzatoare\raspunzator.Trebuie sa-ti bati capul ca jocurile sa fie educative sa invete ceva in timp ce se joaca,trebuie sa fi atent tot timpul ce vorbesti in jurul lui pentru ca "aspira" tot,trebuie sa fi atent la dezvoltarea limbajului,la corectarea deprinderilor gresite,la comportamentul in comunitate,joaca sa fie fara urmari contondente , timpul de somn cu incepere aproximativa la ora fixa,mincatul din farfurii cu tacimuri,necesitatile in alta parte decit in pampers(cred ca asa se scrie).....si alte citeva sute de lucruri care-mi scapa din motive evidente.

Era o gluma tip blogg:de la eticheta ,la titlul si apoi la mesajul bombastic de tip OTV care cere musai comentarii.De orice fel....

Era de gustat.

Si despre partea cu "crezul"......nu cred ca era nevoie sa dau explicatii......dar le-am dat.Daca mai doresti sa sterg postul spune-mi.

4 comentarii:

DAN BIRLEA spunea...

Citatul zilei l-am vazut dupa postare!!!!:)))))))))))))))))))))))))

Ami spunea...

Hai ca mi-a trecut! Da' tot am fost suparata, ca nu stiam ce naiba te-a apucat....

Ami spunea...

:):):):) Eu acum am vazut citatul!:):)

adra_bell spunea...

Eu nu m-am suparat deloc, imi aduc aminte ca inainte sa am copil ma gandeam ce bine o sa fie, cum o sa stau eu doi ani acasa, ce o sa ma mai relaxez si ce de filme o sa vad...
Copilul trebuie stimulat prin joaca si pana face doi ani, mie chiar mi se pare dificil sa ma "cobor" la un an si un si un pic, cateodata chiar nu stiu ce as mai putea face sa o distrez. Recompensa e un ras evesc in hohote.
Nu sterge postul, lasa-l acolo, poate o sa dai peste el cand o sa ai copii, sa te distrezi un pic